شروع بازاریابی پورسانتی

نحوه‌ی شروع بازاریابی پورسانتی (افیلیت مارکتینگ)

شروع بازاریابی پورسانتی سخت نیست و منابع زیادی نیاز ندارد. بازاریابی پورسانتی روشی عالی برای دریافت کمیسیون از طریق فروش محصولات دیگر برندها است. این نوع بازاریابی نیاز به‌ صرف وقت زیادی ندارد و سرمایه اولیه هنگفتی نمی‌خواهد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که میزان بازدیدکنندگان وبلاگ یا وب‌سایتتان را افزایش داده تا در کشور خود یا سرتاسر جهان شناخته شوید. با این کار وقتی تبلیغات پورسانتی را در وب‌سایتتان قرار می‌دهید افراد بیشتری آن را می‌بینند و روی آن تبلیغ کلیک می‌کنند تا درنهایت آن محصول را خریداری کنند. تا وقتی‌که تبلیغاتتان را نبینند و محصولی را خریداری نکنند نمی‌توانید کمیسیونی دریافت کنید.

در این مقاله سعی کرده‌ایم در مورد فرآیند شروع بازاریابی پورسانتی به ساده‌ترین شکل ممکن توضیح دهیم. برای شروع بازاریابی پورسانتی لازم است مراحل زیر را پیش گیرید:

شروع بازاریابی پورسانتی

شروع بازاریابی پورسانتی

پیش از شروع بازاریابی پورسانتی لازم است مفهوم آن را درک کنید. سپس باید روش‌های مؤثری را یاد بگیرید تا از طریق به‌کارگیری آن‌ها بتوانید اقدام به افزایش فروش نمایید. وقتی برای استفاده از یک برنامه‌ی بازاریابی پورسانتی ثبت‌نام می‌کنید، یک لینک همکاری در فروش به همراه یک شناسه‌ی یکتا دریافت می‌کنید. می‌توانید این لینک همکاری در فروش را در وبلاگ یا وب‌سایتتان قرار دهید. اینگونه وقتی کسی از طریق این لینکِ همکاری در فروشِ موجود در وب‌سایتتان خرید می‌کند به شما پورسانت پرداخت شود.

مطلب پیشنهادی :  تولید محتوا برای بازاریابی پورسانتی برای گرفتن رتبه‌ی بالا

راهبرد مناسب و برنامه‌ریزی برای شروع بازاریابی پورسانتی

برای شروع بازاریابی پورسانتی به راهبرد و برنامه‌ریزی جامعی نیاز دارید. در مرحله‌ی اول، وب‌سایت و وبلاگتان را در دسترس قرار دهید. سپس آن را ازنظر سئو بهینه‌سازی کنید تا شناخته‌تر شود و بازدیدکنندگان بیشتری به سمت آن هدایت گردند. لازم است جاویژه‌ی وب‌سایت خود را انتخاب کنید.

درخواست همکاری در فروش شما وقتی توسط برندها تأیید می‌شود که وب‌سایت شما با جاویژه آن‌ها مرتبط باشد؛ مثلاً اگر وب‌سایت و وبلاگ پیراهن‌های ورزشی داشته باشید تنها برندهای پیراهن‌های ورزشی درخواست شما را تأیید می‌کنند.

در مورد برنامه‌های بازاریابی پورسانتی تحقیق کنید

پس از ساخت وب‌سایت و تکمیل تمام فرآیندهای موردنیاز برای شناخته شدن آن، زمان ثبت وب‌سایتتان در بازار همکاری در فروش است. می‌توانید بازاریاب پورسانتی وب‌سایت‌های مستقل نیز شوید. برندهای متفاوت مشهور، برنامه‌ی افیلیت مناسبی را برای افراد علاقه‌مند ارائه می‌دهند. آمازون، ایبِی و دیگر بازارهای مختلف برنامه‌های افیلیتی را ارائه می‌دهند که می‌توانید در آن‌ها عضو شوید. به این صورت می‌توانید بازاریابی پورسانتی را به‌عنوان یک حرفه از آنجا آغاز کنید. پس برای تبدیل‌شدن به یک بازاریاب پورسانتی در برنامه‌های این‌چنینی ثبت‌نام کنید.

تحقیق کنید تا بفهمید کدام محصولات فروش بیشتری دارند و کدام‌یک به وب‌سایت شما می‌خورند. به مقدار کمیسیون توجه کنید تا بفهمید میزان پولی که می‌توانید از طریق فروش یک محصول خاص دریافت کنید چقدر است. بر اساس این توصیه‌ها می‌توانید تصمیم بگیرید درخواست همکاری در فروش را برای چه کسانی ارسال کنید.

مطلب پیشنهادی :  7 دلیل استفاده از سیستم افیلیت مارکتینگ

مشهورترین برنامه‌های همکاری در فروش

برای مشاهده برنامه‌های افیلیت بیشتر، فهرست افیلیت نهایی ما را مطالعه کنید. وقتی این وب‌سایت‌ها ثبت‌نام شما را تأیید کنند می‌توانید لینک تبلیغاتی‌شان را در وب‌سایت خود قرار دهید. حال اگر کسی با کلیک روی لینک همکاری در فروش شما محصولات آن‌ها را خریداری کند، شما کارمزد مشخصی دریافت می‌کنید.

روی فروشتان نظارت داشته باشید

حتماً به یاد داشته باشید که باید روی فروشتان نظارت داشته باشید. این‌گونه می‌فهمید چگونه و از کجا توانستید فروش داشته باشید و درنتیجه کمیسیون دریافت کنید (از کدام کمپین/ صفحه وب). به این صورت می‌توانید کمپین‌هایتان را بیشتر گسترش دهید و مقاله‌هایتان را به شکل مناسب‌تری بهینه‌سازی کنید.

حالا می‌دانید چگونه اقدام به شروع بازاریابی پورسانتی نمایید و آن را گسترش دهید.

با آرزوی موفقیت!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.