دنبال نیروی متخصص برای استخدام یا انجام پروژه‌هات هستی؟

رایگان آگهی ثبت کن!
Ad استخدام فریلنسر
آموزش

دورکاری چیست و چه مزایایی دارد؟

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و راههای ارتباطی علیرغم اینکه باعث بیکاری بسیاری از اقشار مردم شده، دروازه های  جدیدی نیز برای کسب و کارهای جدید گشوده شد. بعنوان مثال در کارخانه ها بجای نیروی انسانی از روبوت ها استفاده میشود ولی در مقابل آن بسیاری از جوانان که دوره های برنامه نویسی را گذرانده اند برای راه اندازی و ساخت این روبوت ها شغلی بدست آورده اند. در سالهای اخیر از عمده کسب و کارهایی که بسیار پر رونق بوده مشاغل اینترنتی هستند.

این مشاغل شامل ارائه انواع خدمات، فروشگاههای آنلاین، اطلاع رسانی و اخبار، سایتهای دانلود و… میباشند. که هر کدام به شاخه متعدد دیگری نیز تقسیم و متصل میشوند. از جمله مواردی که از حدود 5 سال گذشته بازار آن بسیار داغ شده، دور کاری است. در این مطلب همراه ما باشید تا در این خصوص توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.

میتوان دورکاری را بصورت کوتاه اینگونه تعریف کرد:

  • استخدام پیمانکار غیرحضوری
  • انجام غیرحضوری کار برای کارفرما

دور کاری چه مزایایی دارد؟

اجازه بدهید این سوال را از دید هردو طرف معامله یعنی کارفرما و پیمانکار بررسی نماییم.

همانطور که مستحضرید امروزه داشتن یک ایده ی خلاقانه میتواند مسیر زندگی شما را کاملاً تغییر داده و با به ثمر رساندن آن به اوج شهرت و موفقیت برسید. اما حفظ کردن ایده ها بسیار سخت است، چرا که بسیاری در کمین اند تا آنرا از شما بدزدند و خود زودتر آنرا انجام دهند.

حال اگر باهوش باشید با کمک گرفتن از پیمانکارهای دورکار، میتوانید پروژه خود را تکه تکه کرده و هر قسمت آن را به یک پیمانکار جهت انجام دورکاری واگذار کنید، در این حالت از آنجاییکه افراد دورکار یکدیگر را نمیشناسند، لو رفتن پروژه کلی شما تقریباً صفر خواهد بود. و در آخر شما با جمع کردن این پازل در کنار یکدیگر پروژه تان را تکمیل میکنید.

از طرفی نیز شما با پیشنهاد یک کار بصورت دورکاری، با قیمتها و نمونه کارهای متفاوتی روبرو میشوید که تصمیم گیری را برایتان آسان خواهد نمود. و ریسک شکست در پروژه بشدت کاهش خواهد یافت.

بسیاری از دانش آموختگان هستند که بدنبال کار میگردند اما غافل از اینکه افراد زیادی منتظرند تا کارشان را به وی بسپارند. بسیاری از افراد از پتانسیل و هنرهای خود بیخبرند و نمیدانند که واقعاً چه کارهای ارزشمندی را میتوانند انجام دهند.

شخصی روزی جمله ی زیبایی بیان کرد که هرگز آن را فراموش نمیکنیم:

هر چیزی که امروز شما آن را بلدید، در جایی از دنیا شخصی حاضر است برای یادگیری یا انجام آن توسط شما  بشما پول پرداخت کند.

پس هنر خود را دست کم نگیرید همین امروز از پارس فریلنسر شروع کنید و دست بکار شوید.

شما دانش آموخته اید که از آن کسب درآمد کنید، و اگر خودتان از خودتان بهره برداری نکنید، دیگران روی هنر و دانش شما قیمت خواهند گذاشت و از شما به اندازه تشخیص خودشان بهره برداری خواهند کرد.

دورکاری اگر به آن بها داده شود و تبلیغات مناسبی برایش صورت گیرد میتواند به آسانی بیکاری را در بین جوانان و حتی افراد مسن تر ریشه کن کند.

دورکاری زن و مرد و کوچک و بزرگ نمیشناسد، از راهنمایی برای نصب یک بازی گرفته تا طراحی یک نرم افزار و هر آنچه که شما فکرش بکنید مشتری خودش را دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا