دنبال نیروی متخصص برای استخدام یا انجام پروژه‌هات هستی؟

رایگان آگهی ثبت کن!
Ad استخدام فریلنسر
فریلنسینگ

چرا پارس‌فریلنسر را برای کسب درآمد فریلنسری انتخاب کنیم؟

مقایسه پارس‌فریلَنسر با سایر بسترها برای کسب درآمد فریلَنسری

در این مطلب از مجله تخصصی پارس فریلنسر به مقایسه روش‌ها و بسترهای مختلفی که فریلنسرها می‌توانند از آن برای برند‌سازی و دریافت پروژه استفاده کنند می‌پردازیم.

شما به عنوان فریلنسر آزاد هستید که در هر بستری برای جذب پروژه و کسب درآمد فعالیت داشته باشید. با این تفاوت که در پلتفرم پارس‌فریلنسر یا وب‌سایت‌های مشابه مانند پونیشا و پارسکدرز امکانات آن مختص شغل فریلنسری ایجاد شده و ارتباط میان شما و مشتری(کارفرما) در آن، آسان‌تر و امن‌تر از هر جایی است؛ اما در سایر بسترها با چالش‌هایی مواجه خواهید شد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

فریلنسر تازه کار در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی بستری رایگان برای برندسازی و معرفی کسب وکارتان به حساب می‌آید. بستری که معمولا در دسترس عموم قرار دارد. از این بستر برای هدایت کاربر به سمت کسب وکار می‌توان بهره برد و بازدیدکنندگان را به مشتری وفادار تبدیل کرد. برای این منظور باید مکانی داشته باشید تا مشتری به شما اعتماد کند، “می‌تواند دفتر کار، فروشگاه، وب‌سایت شخصی و یا پروفایل‌تان در پلتفرم پارس‌فریلَنسر باشد.”

ارتباط و مذاکره

متاسفانه فریلنسرهای تازه‌کار، از شبکه‌های اجتماعی به عنوان راهی برای برقراری ارتباط‌ِکاری با کارفرما استفاده می‌کنند، با توجه به اینکه در حال حاضر دسترسی آزاد به برخی از این شبکه‌ها دشوار است، به همین دلیل گزینه‌یِ مناسبی برای ارتباط کاری نمی‌باشد. ثانیا هویت افراد در این شبکه‌ها احراز نشده و این امر راه را برای کلاهبرداری از فریلَنسر یا کارفرما آسان می‌کند.

سیستم چت داخلی و میزکار پروژه در پارس‌فریلنسر برای همین منظور طراحی شده تا شما بتوانید بصورت حرفه‌ای و بدون هیچ محدودیتی با مشتری در ارتباط باشید و پروژه را انجام دهید.

دریافت هزینه پروژه

یکی از چالش‌های کار از راه دور دریافت حق‌الزحمه‌ی انجام پروژه است. شما هر چقدر هم فریلنسر حرفه‌ای و کاردرستی باشید مشتری در شبکه‌های اجتماعی یا وبسایت شخصی به شما اعتماد نمی‌کند و هزینه انجام پروژه را بصورت کامل قبل از شروع کار به شما پرداخت نمی‌کند. شما هم ناچارید با پیش پرداخت ناچیز پروژه را استارت بزنید. در اینصورت “خیلی باید خوش شانس باشید که مشتری پس از دریافت کار پاسخ تماس شمارا بدهد.”

اما با وجود سیستم پرداخت‌امن پارس‌فریلنسر شما با اطمینان از اینکه پول خود را دریافت می‌کنید پروژه را انجام می‌دهید.

  • پرداخت امن نزد پارس‌فریلنسر به امانت می‌ماند تا کارفرما و فریلنسر با اطمینان با هم کار کنند.

ابزارهای مدیریت پروژه

برای انجام چند پروژه بصورت همزمان آن‌ها را چطور در تلگرام، واتساپ، یا اینستاگرام مدیریت می‌کنید؟ شاید بگویید با پین کردن چت هر مشتری. بله برای یک فریلنسر تازه کار شاید عملی باشد اما در پروژه‌های حرفه‌ای شما نیاز به عقد قرارداد همکاری، فازبندی پروژه، تنظیم ددلاین، فاکتور، تبادل فایل و اطلاعات، یادداشت برداری و Todolist دارید که بصورت تفکیک شده و همیشه در دسترس شما باشد.

در پلتفرم پارس‌فریلَنسر تمام این ابزارها و ابزارهای دیگر در اختیار شما قرار داده شده است تا بدون صرف زمان و هزینه جداگانه برای تهیه هرکدام، فقط روی انجام پروژه متمرکز باشید.

چرا دریافت پروژه از پارس‌فریلنسر؟

سایت‌های فریلنسری به شما این امکان را می‌دهند که بدون پرداخت هزینه اضافه و بدون نیاز به ایجاد وب‌سایت شخصی یا شناخت بازار کار، به یک جامعه گسترده از مشتریان دسترسی پیدا کنید که ممکن است به خدماتی که شما ارائه می‌دهید، نیاز داشته باشند.

یکی از مزایای اصلی استفاده از سایت‌های فریلنسری مانند پارس‌فریلَنسر این است که شما نیازی به هزینه‌های تبلیغاتی ندارید. با ارائه پروفایل مناسب و نمونه کارهای با کیفیت، شانس شما برای دریافت پروژه‌ها بسیار بیشتر می‌شود. اگر در سایت‌های فریلنسری امتیازات مطلوبی کسب کنید، مشتریان و کارفرمایان جدیدی را می‌توانید جذب کنید و فعالیت خود را گسترش دهید.

از طرفی شما دغدغه‌ای برای هماهنگی با مشتریان، دسترسی و ارتباط با آن‌ها، عقد قرارداد و موارد مشابه نخواهید داشت.

جدول مقایسه پلتفرم ها

عنوان

پارس‌فریلَنسر

اینستاگرام

لینکدین

تلگرام

وب‌سایت شخصی

دسترسی

بدون محدودیت

محدود با vpn

بدون محدودیت

vpn یا proxy

بدون محدودیت

کاربری

آسان

آسان

نیاز به آموزش

آسان

نیاز به آموزش

قابل اعتماد برای مشتری

100%

10%

10%

1%

50%

برند سازی

(رایگان) با تکمیل پروفایل

انتشار نمونه‌کار و تبلیغات

انتشار نمونه‌کار و تبلیغات

انتشار نمونه‌کار و تبلیغات

نمونه‌کار، سئو، تبلیغات

سئو (ثبت پروفایل در گوگل)

رایگان

تبلیغات و تولیدمحتوا

تبلیغات و تولیدمحتوا

تبلیغات و تولیدمحتوا

تبلیغات و تولیدمحتوا

مدیریت پروژه‌ها در پلتفرم

دارد

ندارد

ندارد

ندارد

دارد

سیستم پرداخت‌اَمن

دارد

ندارد

ندارد

ندارد

ندارد

سیستم حَل اختلاف

دارد

ندارد

ندارد

ندارد

ندارد

دسترسی مستقیم به پروفایل مشتری

دارد

محدود

محدود

محدود

ندارد

مجوز فعالیت

دارد

ندارد

ندارد

ندارد

قابل دریافت

نتیجه:

چنانچه بصورت فریلنسری از طریق اینستاگرام، توئیتر، لینکدین و سایر روش‌ها پروژه جذب می‌کنید، جهت امنیت مالی می‌توانید مشتریان خود را به پارس‌فریلنسر دعوت کنید و از سیستم پرداخت‌امن و سایر امکانات پارس‌فریلنسر برای پروژه‌های خود استفاده کنید.

نظر خود را در رابطه با بهترین بستر در قسمت دیدگاه با سایرین به اشتراک بگذارید.

پارس‌فریلَنسر
وب‌سایت شخصی
لینکدین
اینستاگرام
تلگرام
امتیاز کاربر: 4.93 ( 4 نتایج)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا