چگونه استخدام شوم؟

چرا به عنوان یک فریلنسر تا بحال موفق به دریافت پروژه و کسب در آمد از سایت های فریلنسینگ نشده اید

آیا برای شما هم اتفاق افتاده است؟ اصلا نگران نباشید در ادامه برخی از گام هایی که  در راستای بستن قراردادهای بیشتر به شما کمک میکند آورده شده است :

پیام های حرفه ای و واضح بنویسید

پیام شما، اولین تاثیر را بر روی مشتری می گذارد. یک پیام خوب بنویسید! مطمئن شوید که به مسائل مورد نظر مشتری اشاره کرده اید و به نیازهای خاص آنها پاسخ داده اید.  یک قیمت رقابتی تعیین کنید و روشن کنید که قیمت شما شامل چه چیزی است و چه کاری می توانید یا نمی توانید انجام دهید.

به چیزهای کوچک توجه کنید: مشتری را با نامش خطاب کنید، مطمئن شوید که اشتباهات تایپی یا گرامری ندارد و در پایان نام خود را بنویسید.

راهنمای ارسال پیام به مشتری

برآورد قیمت

بیشتر احتمال دارد مشتریان، متخصصینی را انتخاب کنند که قیمت می دهند. پیشنهاد شما نباید عدد نهایی باشد. وقتی بیشتر درباره کار بدانید می توانید آن را تغییر دهید. به مشتریان خود بگویید که پیشنهاد شما دقیقا شامل چه چیزی است. سپس به آنها اجازه دهید بدانند که قیمت چگونه ممکن است تغییر کند و متغیرها کدامند. اگر ممکن است، برای کار مشابه، قیمت خود را با بقیه مقایسه کنید. اگر قیمت پیشنهادی شما بالاتر از حد متعارف است، توضیح دهید که چرا اینگونه می باشد.پیدا کردن و استخدام فریلنسر برای پروژه

مطلب پیشنهادی :  راهنمای انتخاب فریلنسر مناسب برای انجام پروژه ها

ازمشتریان بخواهید نظر دهند

متخصصین با 1 نظر، 66% بیشتر از سایر متخصصین که رتبه و نظری در پروفایل خود ندارند استخدام می شوند. متخصصین با 5 نظر یا بیشتر، 75 درصد بیشتر از سایر متخصصین بدون رتبه و نظر استخدام می شوند.

پس از تکمیل پروژه از مشتریان خود بخواهید تا رتبه و نظر بدهند، این کار به سایر مشتریان در انتخاب شما کمک شایانی خواهد کرد.

از مدیریت اعتبار و شهرت آنلاین چقدر اطلاع دارید؟

یک پروفایل تسخیر کننده ایجاد کنید

مشتریان به دنبال متخصصین با تجربه هستند. پروفایل شما جایی است که به آنها نشان می دهد برای آن کار، مناسب هستید یا نه.

با اضافه کردن یک عکس از خودتان، یک رابطه احساسی با مشتریان برقرار کنید . مطمئن شوید که چهره خندان خود را نشان داده اید. با تصاویر و ویدئو از کار قبلی خود نشان دهید که چه کارهایی می توانید انجام دهید. با کمک یک عکاس یا طراح گرافیک حرفه ای، نمونه کارهای خود را در معرض نمایش بگذارید.

سپس، گواهینامه ها و دست آوردهای خود را به پروفایلتان اضافه نمایید، افزودن سابقه کار یا لینک  وب سایت و  رسانه های اجتماعی خود و افزودن صفحه خدمات، اعتماد مشتری را جلب کنید فراموش نکنید با اضافه کردن نشان گواهینامه تخصص جلب اعتماد مشتری به پروفایل شما 50% بیشتر می شود .

۱- شفاف سازی میزان حقوق و سایر مزایا

درباره موضوعاتی که بر آن تسلط دارید مقاله منتشر کنید

آیا در کار خود خوب هستید ؟ اگر پاسختان مثبت است ، چرا دانش خود را با انجمن های ما و سایر مردم جهان به اشتراک نگذارید ؟ این کار ضمن قرار دادن شما به عنوان یک منبع علمی نشان میدهد که واقعا تا چه حد درباره موضوعی اطلاعات دارید. به یاد داشته باشید که فقط فریلنسرها این مقاله را نمیخوانند ، بلکه کارفرماهای بالقوه نیز که به احتمال زیاد یک متخصص را برای کار خود نیاز دارند این مقالات را میخوانند. چیزی برای به اشتراک گذاری دارید ؟ آن را در blog ما ثبت کنید .

دست نکشید!

بسیاری از متخصصین و فریلنسرها، با پاسخ پیوسته به درخواست های مشتریان، اندازه کسب و کار خود را دو  یا سه برابر کرده اند. برای اکثر متخصصین در پارس فریلنسر، حدودا بعد از 10 مورد ثبت پیشنهاد ، اولین استخدام آنها صورت می گیرد. با ایستادگی و تجربه مسائلی که موثر است می توانید موفق شوید. انواع پیام ها را بنویسید؛ درخواست هایی که مناسب نیستند را نادیده بگیرید، یاد بگیرید که چه چیزی برای شما موثر واقع می شود.

مطالب آموزشی درباره اصول فریلنسینگ را مطالعه نمایید

http://parsfl.ir/3876

مطلب پیشنهادی :  چگونه یک فریلنسر طراح CAD باشیم
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.