چگونه استخدام شوم؟


چرا به عنوان یک فریلنسر تا بحال موفق به دریافت پروژه و کسب در آمد از سایت های فریلنسینگ نشده اید

پیام های حرفه ای و واضح بنویسید

پیام شما، اولین تاثیر را بر روی مشتری می گذارد. یک پیام خوب بنویسید! مطمئن شوید که به مسائل مورد نظر مشتری اشاره کرده اید و به نیازهای خاص آنها پاسخ داده اید.  یک قیمت رقابتی تعیین کنید و روشن کنید که قیمت شما شامل چه چیزی است و چه کاری می توانید یا نمی توانید انجام دهید.

در پایان، به چیزهای کوچک توجه کنید: مشتری را با نامش خطاب کنید، مطمئن شوید که اشتباهات تایپی یا گرامری ندارد و در پایان نام خود را بنویسید.

برآورد قیمت

بیشتر احتمال دارد مشتریان، متخصصینی را انتخاب کنند که قیمت می دهند. پیشنهاد شما نباید عدد نهایی باشد. وقتی بیشتر درباره کار بدانید می توانید آن را تغییر دهید. به مشتریان خود بگویید که پیشنهاد شما دقیقا شامل چه چیزی است. سپس به آنها اجازه دهید بدانند که قیمت چگونه ممکن است تغییر کند و متغیرها کدامند. اگر ممکن است، برای کار مشابه، قیمت خود را با بقیه مقایسه کنید. اگر قیمت پیشنهادی شما بالاتر از حد متعارف است، توضیح دهید که چرا اینگونه می باشد.

مطلب پیشنهادی سردبیر:  چرا استخدام فریلنسرها برای صاحبان شرکت‌های بزرگ مزیت بزرگی است؟

ازمشتریان بخواهید نظر دهند

متخصصین با 1 نظر، 66% بیشتر از سایر متخصصین که نظری در پروفایل خود ندارند، استخدام می شوند. متخصصین با 5 نظر یا بیشتر، 75 درصد بیشتر از سایر متخصصین بدون نظر استخدام می شوند.  زمانی را از مشتریان خود بخواهید تا نظر دهند. هیچ کسی 100% کامل نیست. در حقیقت، تحقیقات نشان داده است که 100% مثبت، باور کردنی نیست.

یک پروفایل تسخیر کننده ایجاد کنید

مشتریان به دنبال متخصصین با تجربه هستند. پروفایل شما جایی است که به آنها نشان می دهد برای آن کار، مناسب هستید یا نه.

با اضافه کردن یک عکس از خودتان، یک رابطه احساسی با مشتریان برقرار کنید – مطمئن شوید که چهره خندان خود را نشان داده اید. با تصاویر و ویدئو از کار قبلی خود نشان دهید که چه کارهایی می توانید انجام دهید. با کمک یک عکاس یا طراح گرافیک حرفه ای، نمونه کارهای خود را در معرض نمایش بگذارید.

سپس، گواهینامه ها و دست آوردهای خود را به پروفایلتان اضافه نمایید، افزودن سابقه کار یا لینک  وب سایت و  رسانه های اجتماعی خود و افزودن صفحه خدمات، اعتماد مشتری را جلب کنید فراموش نکنید با اضافه کردن نشان گواهینامه تخصص جلب اعتماد مشتری به پروفایل شما 50% بیشتر می شود .

مطلب پیشنهادی سردبیر:  پلتفرم جامع استعلام قیمت و سفارش کالا و خدمات

دست نکشید!

بسیاری از متخصصین و فریلنسرها، با پاسخ پیوسته به درخواست های مشتریان، اندازه کسب و کار خود را دو  یا سه برابر کرده اند. برای اکثر متخصصین در پارس فریلنسر، حدودا بعد از 10 مورد ثبت پیشنهاد ، اولین استخدام آنها صورت می گیرد. با ایستادگی و تجربه مسائلی که موثر است می توانید موفق شوید. انواع پیام ها را بنویسید؛ درخواست هایی که مناسب نیستند را نادیده بگیرید – یاد بگیرید که چه چیزی برای شما موثر واقع می شود.

مطالب آموزشی درباره اصول فریلنسینگ را مطالعه نمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *