فریلنسرهای حرفهای چگونه خود را در پارس فریلنسر متمایز میکنند؟
همهی فریلنسرهای حرفهای یک نقطه مشترک دارند: آنها میدانند که ایجاد کار فریلنسری فداکاری میطلبد. چه به عنوان شغل ثانوی و پروژههای کوچک و یا کار تمام وقت، تبدیل کردن این کار به یک تجارت سودمند بستگی به حرفهای بودن و سختکوشی دارد.
در پارس فریلنسر، اشتیاق و علاقه شدید فریلنسرهای حرفهای ارج نهاده شده و به همین دلیل بر درخشش آنها و ایجاد فضا برای دسترسی به پروژهها و مشتریان باکیفیت تمرکز کردهایم.
در اینجا چند روش که فریلنسرهای حرفهای تفاوتهای خود را نشان دادهاند بیان می شود
دارای پروفایل آراسته هستند
پروفایل، اغلب اولین چیزی است که مشتریان از فریلنسر موردنظر خود می بینند. بنابراین تاثیرگذاری مثبت در نگاه اول و بازاریابی خدمات به شیوهی مناسب جزو نکات مهمی است که برای فریلنسرها وجود دارد. ما متوجه شده ایم که فریلنسرهایی که دارای پروفایل کامل و درست همراه با نمونه کارها و پروژههای مناسب هستند، پنج برابر بیشتر از سایر افراد شانس بدست آوردن پروژهها دارند.
این فقط از دیدگاه مشتری مفید نیست، تکمیل بودن 100 درصدی پروفایل در پارس فریلنسر نیازمند اخذ گواهینامه های مهارت و تاییدیه های هویتی هم هست.
پروفایلهای تخصصی به طور خاص به فریلنسرها کمک میکند در حوزه تخصصشان برجسته شوند. علاوه بر پروفایل کلی، پروفایل تخصصی فریلنسرها بر کارهای خاص آنها تمرکز دارد تا نقاط قوت و مهارتهای مربوط به حوزه مشخصی از تخصص را آشکار کند. این امر شامل مهارتها یا موارد ذکر شده در نمونه کارهای غیرمرتبط با تخصص می شود و همین باعث می شود مشتریان راحتتر بتوانند بر خدمات خاص تمرکز داشته باشند.
در زمینهی انتخاب پروژهها و مشتریان سختگیر هستند
فریلنسرهای حرفهای فقط جهت ارائهی طرح پیشنهادی برای پروژه ای که میدانند واجد شرایط هستند وقت میگذارند و برای دستیابی به آن به صورت جدی تلاش می کنند. وقتی پروژه ای مییابند که با مهارتها، علایق و تخصصشان هماهنگ است برای جزئیات طرح خود که نشاندهندهی تجربیات مرتبط و درک کاملشان از پروژه است زمان صرف میکنند.
فریلنسرهای حرفهای همچنین در مورد گزینش مشتریان خود سختگیر هستند. ما متوجه شده ایم که اکثر فریلنسرها تا وقتی که فرصت گفتگو با مشتری نداشته باشند و مطمئن نباشند که سبک کارشان متناسب با انتظارات مشتریان است، پروژهای را قبول نمی کنند.
ارتباطات شفاف دارند
فریلنسرهای موفق وقت خود را صرف ارتباطات قوی با مشتری میکنند. با توجه به آنکه در این کار فرصت دیدارهای منظم و رو در رو در دفتر کار نیست، بهترین راه برای ایجاد اعتماد و همکاری مؤثر همین ارتباطات می باشد. ارتباط با مشتری باید حرفهای، دقیق و شفاف باشد و همچنین زمان کافی گذاشته شود تا مشتری احساس نکند نادیده گرفته شده است.
فریلنسرهای حرفهای هر فرصت ارتباطی را وسیله نفوذ میدانند از جمله وقتی که:
- جوابگوی دعوت هستند: فریلنسرهای حرفهای حتی هنگام رد کردن یک فرصت، تلاش میکنند بهترین تأثیر خود را بگذارند.
- آماده کردن زمینه برای شروع یک پروژه: فریلنسرهای حرفهای این نکته را میدانند که اولین جلسات راه اندازی پروژه بهترین تایم برای تنظیم انتظارات هست و همیشه آماده در این جلسات حاضر میشوند.
- در طی مدت زمان پروژه ارتباط خود را با مشتری حفظ میکنند: از آغاز تا پایان، پرسیدن سؤالات، دریافت بازخورد و گذر از نقاط حساس پروژه، به موقع و به شیوه محترمانه با مشتری خود ارتباط برقرار می کنند.
- ارائهی بازبینی: مشتری و فریلنسر هر دو از بازبینی و بازخورد کیفیت از یکدیگر سود میبرند.
همکارانی عالی هستند
فریلنسرهای حرفهای میدانند که همکاری خوب نقطه تفاوت بین پروژههای موفق و بدون اشکال در مقابل پروژههایی است که این امتیاز را از دست میدهند. برای همکاری خوب و عالی هر دو طرف فریلنسر و مشتری باید ذهن باز داشته و در بیان بازخورد و انتظارات، منصف و راستگو باشند. از دیدگاه فنی بسیاری از افراد ابزارها و عرصههایی را انتخاب میکنند که همکاری را آسانتر کنند.