دنبال نیروی متخصص برای استخدام یا انجام پروژه‌هات هستی؟

رایگان آگهی ثبت کن!
فریلنسینگراهنما
موضوعات داغ

چرا باید ارتباطات و پرداخت ها را تنها از طریق پارس فریلنسر انجام دهید؟

عواقب انجام پروژه خارج از پارس فریلنسر

پارس فریلنسر استخدام و دورکاری از هرکجای ایران را برای شما ساده‌تر کرده است. شما می‌توانید به‌راحتی ارتباطات و ارسال و دریافت حق‌الزحمه را از طریق سایت و در منزل خودتان انجام دهید. با این‌حال ممکن است گاهی با کاربری مواجه شوید که درخواست مکالمه و یا انجام پرداخت یک پروژه در خارج از سایت را داشته باشد.

در این تله نیفتید!!!! چراکه ممکن است شما را در معرض خطر عدم انجام پروژه (برای کارفرما) یا عدم پرداخت مورد انتظار از یک پروژه (برای فریلنسر) و ریسک‌های بسیار دیگری قرار دهد.

در مواردی که  از شما درخواست شد که پروژه خود را از سایت خارج کنید، نکات زیر را مدنظر قرار دهید

1. سیستم میزِکار پارس‌فریلنسر مجهز به امکان ارسال پیام متنی و صوتی “پیام خصوصی”، آپلود فایل، فازبندی پروژه و پرداخت‌امن، صدور فاکتور و مدیریت تراکنش‌ها می‌باشد:

 

نمایی از میز کار پروژه

2. سابقه‌ی مکاتبات در پلتفرم پارس‌فریلنسر نگهداری می‌شود : در موارد نادری که مسئله‌ای بین طرفین پروژه اتفاق بیفتد، این سوابق می‌تواند به‌عنوان شواهد امر، مفید واقع شود:

در صورت بروز اختلاف بین کارفرما و فریلنسر،  طرفین می توانند توسط سیستم داوری اختلافات خود را مطرح و تیم داوری با بررسی سوابق گفتگوها در میزکار پروژه، عادلانه ترین رای را صادر نماید. راهنمای سیستم داوری

نکته: چنانچه اختلاف بوجود آمده توسط طرفین قابل حل و فصل شدن می‌باشد توصیه می‌کنیم از لغو متقابل استفاده نمایند.

3. سیستم پرداخت امن پارس‌فریلنسر در موارد بروز اختلاف از حق شما دفاع می‌کند:

سیستم پرداخت‌امن روشی است که سایت پارس‌فریلنسر برای پرداخت‌ها به شما توصیه می‌کند. این سیستم جهت امنیت مالی طرفین و مدیریت آسان تر پرداخت‌های امن و مراحل اجرای پروژه می باشد.

  • پرداخت امن نزد پارس فریلَنسِر به امانت می‌ماند تا کارفرما و فریلنسر با اطمینان با هم کار کنند.
  • هر زمان کارفرما کار را تحویل گرفت و از نتیجه کار رضایت داشت پرداخت امن را برای فریلَنسِر آزاد می کند.

پرداخت امن پارس فریلنسر

4. پارس فریلنسر شما را از خطر معاملات جعلی که ممکن است در خارج از سایت اتفاق بیفتد محافظت می کند:

پارس‌فریلنسر به منظور جلوگیری از بروز فعالیت‌های جعلی، هرگونه رفتار مشکوک کاربران را سریعا تشخیص داده و از ادامه‌ی آن جلوگیری به عمل می‌آورد. در صورتی که ارتباطات و معاملات خود را در خارج از محیط سایت انجام دهید دیگر امکان انجام این کار وجود نخواهد داشت.

5. سیستم امتیاز و رتبه بندی

با انجام هر پروژه موفق در پارس‌فریلَنسر امتیازهایی از سیستم  دریافت می‌کنید که در پروفایل شما ثبت می‌شود ، امتیاز و رتبه در پروفایل و رزومه کاری شما باعث جلب اعتماد سایر کارفرمایان جهت سپردن پروژه های بیشتر به شما می‌شود.

6. پاداش انجام پروژه

با انجام پروژه به کارفرما و فریلنسر پاداش نقدی پرداخت می‌شود.

در صورتی که هریک از کاربران از شما درخواست مکالمه یا پرداخت در خارج از سایت را داشت لطفا سریعا آن را به تیم پشتیبانی پارس فریلنسر گزارش نمایید. از کمک شما در راستای تبدیل کردن پارس‌فریلنسر به محیطی امن برای همه‌ی متخصصان، بی‌نهایت سپاسگزاریم.

عواقب انجام پروژه خارج از پارس فریلنسر

تماس کارفرما با پشتیبان از طریق واتساپ:

مبلغ 4 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت به حساب بانکی فریلنسر در تاریخ 1399/01/14 توسط کارفرما جهت انجام پروژه واریز شده است ، و در تاریخ 1399/04/14 یعنی 3 ماه بعد کارفرما از طریق واتساپ با پشتیبان پارس‌فریلنسر تماس گرفته‌اند و خواستار پیگیری  عدم پاسخگویی فریلنسر شدند.

با توجه به اینکه فریلنسر برای پروژه انتخاب نشده و پروژه کاملا خارج از سایت انجام شده بود ما نمی‌توانستیم پیگیر حقوق کارفرما باشیم، اما اگر فریلنسر انتخاب شده بود و فقط پرداخت خارج از سایت انجام می‌شد با توجه به قوانین سایت دست ما برای پیگیری بازتر بود و اگر پرداخت داخل سایت انجام شده بود در صورت عدم پاسخگویی فریلنسر تمام مبلغ به کارفرما عودت داده می‌شد.

تماس با پشتیبان

امتیاز کاربر: 5 ( 1 نتایج)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا