دنبال نیروی متخصص برای استخدام یا انجام پروژه‌هات هستی؟

رایگان آگهی ثبت کن!
Ad استخدام فریلنسر
رپورتاژ آگهی

تایپو کاملترین سایت آموزش تایپ ده انگشتی در ایران

آموزش تایپ سریع فارسی و انگلیسی

تایپو، به عنوان کامل‌ترین سامانه هوشمند آموزش تایپ ده انگشتی در ایران، از خدمات آموزشی برتر در این حوزه برخوردار است. این سامانه با استفاده از یک روش جذاب و سرگرم کننده، شما را در کمترین زمان ممکن به یادگیری تایپ ده انگشتی ترغیب می‌کند و شما را تبدیل به یک تایپیست حرفه‌ای می‌کند. به علاوه، تایپو با ارائه خدمات تایپ هوشمند، از جمله تایپ صوتی و تبدیل عکس به متن، بهترین نتیجه را با سرعت بالا برای شما ارائه می‌دهد.

 

تایپ ده انگشتی چیست؟

تایپ ده انگشتی، روش صحیح و حرفه‌ای تایپ با کلیدهای فیزیکی است که با استفاده از تمامی انگشتان دست‌ها انجام می‌شود. با تمرین کافی، انگشتان قدرت یادگیری جایگاه دقیق دکمه‌ها را به دست می‌آورند و در زمان تایپ، بدون نیاز به نگاه کردن به صفحه کلید، به راحتی کار تایپ را انجام می‌دهید. این روش، باعث افزایش سرعت و دقت تایپ و کاهش خستگی دست می‌شود. در نتیجه، تایپ ده‌انگشتی برای افرادی که از کامپیوتر برای کار حرفه‌ای استفاده می‌کنند، بسیار مناسب است.

روش های افزایش سرعت تایپ

اگر تجربه زیادی در تایپ ندارید، احتمالاً سرعت تایپ شما نیز بسیار پایین خواهد بود؛ بین ۹ تا ۱۵ کلمه در دقیقه. اگر تا به حال بدون استفاده از تکنیک تایپ ده انگشتی تایپ می‌کردید، ممکن است سرعت شما با یک فرد کم تجربه تفاوت چندانی نداشته باشد. بنابراین، قبل از هر کاری، بهتر است با روش صحیحی از تایپ سریع آشنا شوید.

برای افزایش سرعت تایپ خود کافیست مواردی که در زیر عنوان شده است را انجام دهید.

برای دستیابی به تایپ سریع و دقیق، باید قوانین و نکات تایپ ده انگشتی را به درستی رعایت کنید. این شامل قرارگیری صحیح دست‌ها بر روی صفحه کلید و روش صحیح فشردن کلیدها می‌شود.

در تایپو شما می‌توانید اصول و مبانی تایپ ده انگشتی را بهمراه امکانات متعدد دیگر رایگان یاد بگیرید! اکنون می‌توانید رایگان اصول تایپ ده انگشتی را یاد بگیرید.

بعد از یادگیری اصول و مبانی تایپ ده انگشتی و روش صحیح فشردن تمامی کلیدهای اصلی (کلیدهای حروف الفبا)، کافیست روزانه ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به تست سرعت تایپ و یا رقابت زنده تایپ بپردازید.

همچنین با پیروی از دروس تایپو به صورت مرحله به مرحله، سرعت تایپ شما به طور هوشمند و به تدریج افزایش خواهد یافت.

دریافت مدرک معتبر تایپ در تایپو

مدرک تایپ صادره توسط تایپو

با حضور در دوره آنلاین تایپ ده انگشتی تایپو، شما می‌توانید مدرک و گواهینامه معتبر تایپ ده انگشتی را دریافت کنید. تایپو با بیش از ۷ سال تجربه در آموزش تایپ ده انگشتی و به عنوان مرجع کامل در ایران در این زمینه، مجوز ارائه گواهینامه معتبر آموزش تایپ ده انگشتی را به دست آورده است. با همکاری آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نوین آموز راه علم، تایپو اکنون قادر است گواهینامه معتبر آموزش تایپ ده انگشتی را برای شما کاربران عزیز صادر کند.

فهرست پروژه‌های تایپ

فهرست پروژه‌های تولید محتوا

تایپو
یوتایپ
تایپکده
امتیاز کاربر: 4.76 ( 7 نتایج)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا