دنبال نیروی متخصص برای استخدام یا انجام پروژه‌هات هستی؟

رایگان آگهی ثبت کن!
Ad استخدام فریلنسر
اخبار

درسی که فیلترینگ تلگرام به کسب و کار ها داد؟

در ایران کسب و کارهای زیادی برپایه شبکه های اجتماعی موبایلی مثل اینستاگرام و تلگرام کار می کنند. حال ببینیم فیلترینگ موقت تلگرام چه درس هایی را به کسب و کار ها خصوصا استارتاپها داد ؟

فیلترینگ خبر نمی کند !

اولین و مهم ترین نکته این بود که فیلترشدن یک شبکه اجتماعی یاوبسایت در ایران به راحتی انجام می شود، بدون هیچ اخطار قبلی! حتی این فیلترینگ می تواند بدون هیچ دلیلی ادامه دار بوده و منجر به ورشکستی کامل کسب و کارشود.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای فروش بیشتر

وجود وبسایت برای هرکسب وکار دیجیتالی از الزمات محسوب می شود. کسب وکاری که وبسایت نداشته باشد مانند ساختمانی بدون پی ریزی قوی است که هرلحظه امکان سقوط و ازبین رفتن را دارد. برای موفقیت در تجارت الکترونیک وعقب نماندن از رقبا، استفاده از وبسایت برای ارجاع کاربر لازم است و از شبکه های اجتماعی می توان برای جذب مشتری وفروش بیشتر استفاده کرد .

درسی که فیلترینگ تلگرام به کسب و کار ها داد چه بود ؟

همه تخم مرغ های خود را داخل یک سبد نگذارید !

بزرگترین مشکل کسب وکارهای تلگرامی اینست که برپایه تلگرام هستند! بله درست خواندید تلگرام! همین جمله گویای همه چیز است. برای موفقیت در تجارت الکترونیک و البته جذب طیف بیشتری از کاربران برای فروش بیشتر، امتحان شبکه های اجتماعی دیگر نظیر اینستاگرام، لینکداین، فیس بوک و … را فراموش نکنید.

وبسایت شما = همه دارایی شما

درصورتیکه مشتریان با وبسایت کسب وکارشما آشنا باشند، درصورت فیلتر یا محدودیت هریک از شبکه های اجتماعی به وبسایت شمامراجعه می کنند و اعتمادبیشتری به شما دارند. چراکه مشتریان می دانند راه های ارتباطی دیگر با کسب وکار شما، دروبسایت درج شده و سریعا به آنها رجوع می کنند.

دراینجا سعی کردم به طورخلاصه به درس هاییکه فیلترینگ تلگرام به کسب وکارها داد اشاره کنم. درس هایی که میتواند عبرتی برای حرکت ها و استراتژی های بعدی ما باشد. امیدوارم استارتاپها و کسب وکارها بارخ دادن چنین مشکلاتی بتوانند راهبرد صحیح برای پیش بردن اهداف کسب وکار خود را پیاده کنند.

با کمک فریلنسرها وب سایت خود را در کوتاه ترین زمان راه اندازی کنید

منبع
جلال ترابی
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا