راهنما

آموزش کامل استفاده از پنل کاربری پارس‌فریلنسر برای کارفرما

ثبت نام، ایجاد پروژه، استخدام فریلنسر، میزکار، آزادسازی پرداخت امن، حل اختلاف

ثبت نام در سایت

برای ثبت نام در سامانه جهت برون سپاری پروژه ها، خرید خدمات و استخدام متخصص باید ثبت نام کنید.

پس از ورود به سایت روی گزینه ثبت نام در منوی بالا کلیک نمایید تا فرم مربوطه برای شما نمایش داده شود.

فرم ثبت نام پارس فریلنسر | راهنمای کارفرما

توجه: با توجه به اینکه، اکانت کاری و تجاری ایجاد می‌کنید حتما از آدرس ایمیل‌های معتبر مانند جیمیل و یاهو استفاده نمایید.

نکته: در پلتفرم پارس‌فریلنسر با یک حساب کاربری به تمام امکانات فریلنسری و کارفرمایی دسترسی دارید.

تایید آدرس ایمیل

پس از تکمیل فرم ثبت نام ، لینک فعالسازی حساب با عنوان “ لینک تایید ایمیل در پارس‌فریلنسر “ به صندوق ایمیل شما ارسال می شود.

  • توجه داشته باشید که ایمیل ارسالی ممکن است با توجه به سرویس دهنده‌ی ایمیل شما، با کمی تاخیر به دست شما برسد.
  • در صورت عدم دریافت ایمیل در صندوق پستی خود، حتما پوشه‌های Bulk ،Spam و Updates خود را چک کنید.

چنانچه موفق به ثبت نام یا ورود به پنل کاربری نشدید با پشتیبان تماس بگیرید

تکمیل پروفایل

پس از ورود به حساب‌کاربری با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مواجه می‌شوید.

جهت فعالیت در پلتفرم پارس‌فریلنسر ابتدا باید پروفایل خود را کامل نمایید.

فعال کردن اکانت

ایجاد پروژه جدید

  1. برای ایجاد پروژه یا آگهی استخدام ابتدا وارد داشبورد (اکانت) شوید.
  2. در فرم ایجاد پروژه توضیح دهید چه کاری باید انجام شود، بودجه مورد نظر خود را تنظیم و مهارت‌هایی که انجام پروژه شما نیاز دارد را انتخاب کنید. (مشاهده راهنمای نوشتن متن آگهی)
  3. پس از تایید و انتشار پروژه در سایت، پروژه شما به فریلنسرهای دارای مهارت مرتبط با آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

پروموشن‌های پروژه:

1- چنانچه مایلید پروژه به هزاران فریلنسر سایت اطلاع‌رسانی شود و نتیجه سریع‌تر بگیرید، ویژگی استاندارد را انتخاب کنید.

2- چنانچه نیاز دارید با فریلنسر خارج از بستر سایت مذاکره را انجام دهید، یا اینکه نوع آگهی شما استخدام تمام وقت است، می‌بایست ویژگی تمام وقت را انتخاب نمایید.

3- نشان دهید پروژه شما تستی یا فیک نیست;  ویژگی تضمین‌شده به فریلنسرها تضمین می‌دهد که که حداقل یک پیشنهاد برای انجام پروژه انتخاب می‌شود، (این ویژگی باعث جلب اعتماد فریلنسرهای حرفه‌ای می‌شود).

با انتخاب این ویژگی فریلنسرها برای انجام پروژه شما با یکدیگر رقابت می‌کنند تا بهترین نتیجه را به شما ارائه دهند. (مبلغ این ویژگی به عنوان هزینه انجام پروژه در پرداخت‌امن پروژه سپرده‌گذاری میشود)

فرم ایجاد پروژه

مشاهده فرم ایجاد پروژه

دعوت به همکاری

پس از تایید پروژه می‌توانید از فهرست فریلَنسرها، فریلنسرهای مرتبط با مهارت پروژه خود را به انجام آن دعوت نمایید.

1_ برای اینکار کافیست در فهرست فریلَنسرها از منوی سمت راست مهارت‌های مرتبط به پروژه خود را انتخاب سپس فیلتر جستجو را انجام دهید.

2_ با ورود به پروفایل هر فریلنسر و از طریق دکمه دعوت به انجام پروژه می‌توانید برای فریلنسر دعوتنامه ارسال کنید.

توجه: برای دعوت از فریلنسرها حتما باید پروژه ایجاد کرده باشید، تا فریلنسر بتواند روی آن پیشنهاد ارسال نماید.

ویرایش پروژه

جهت افزودن توضیحات بیشتر به پروژه از منوی مدیریت پروژه  می توانید پروژه را انتخاب و ادیت نمایید.

راهنمای مشاهده پیشنهادها و شروع گفتگو با فریلنسر

پس از ایجاد پروژه، فریلنسرها روی پروژه شما پیشنهاد ثبت می‌کنند (از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی میشود)، جهت مشاهده پیشنهادها در صفحه “مدیریت پروژه ها” روی آیکون نامه کلیک کنید، (1در تصویر زیر)

1- چت خصوصی درون سایت با شروع چت توسط کارفرما فعال می‌شود و قبل از آن فریلنسرها هیچ راه ارتباطی با کارفرما ندارند.

2- از طریق صندوق پیام‌ها می‌توانید بصورت نامحدود با فریلنسرها گفتگو را ادامه دهید. (9 سؤال برتر در جلسه مصاحبه با کارجو)

3- ارسال فایل‌های حجیم: جهت ارسال فایل می‌توانید از سرویس های آپلود سنتر مانند پیکو فایل یا یو آپلود استفاده نمایید (فایل را در سرویس منتخب آپلود نموده سپس لینک دانلود را از طریق صندوق پیام برای فریلنسر ارسال کنید)

مشاهده پیشنهاد فریلنسر

راهنمای المانها در صفحه پیشنهادهای هر پروژه:

1- با کلیک روی آیکون شماره یک جزئیات و قیمت پیشنهادی فریلنسر نمایش داده می شود.

2- آیکون شماره 2 جهت رد کردن پیشنهاد فریلنسر می باشد.

3- برای مذاکره با فریلنسر روی آیکون شماره 3 کلیک کنید. (پیشنهاد به تب در حال مذاکره منتقل می‌شود و از آنجا می‌توانید چت با فریلنسر را شروع کنید)

4- آیکون شماره 4 برای ثبت یادداشت خصوصی روی پیشنهاد می‌باشد.

استخدام فریلنسر

پس از مذاکره و توافق با فریلنسر می‌توانید از صفحه مدیریت پیشنهادهای پروژه با کلیک روی آیکون شماره یک فریلنسر را انتخاب (استخدام) کنید.

پس از انتخاب فریلنسر>> جهت شروع پروژه، هزینه آن (حق الزحمه فریلنسر) از شما دریافت میشود. (پس از فرآیند پرداخت میزکارپروژه فعال می‌شود.)

(مبلغ پرداختی در سایت سپرده‌گذاری می‌شود و پس از اتمام پروژه و در صورت رضایت شما به فریلنسر پرداخت می‌شود)

چنانچه گزینه فازبندی را برای پروژه انتخاب کرده اید: راهنمای فازبندی پروژه را از اینجا مطالعه بفرمایید

کیف پول
پرداخت امن پروژه در کیف پول کارفرما قفل می‌شود. (سپرده‌گذاری می‌شود)

میز کار  پروژه

پس از انتخاب فریلنسر و سپرده‌گذاری هزینه انجام پروژه (پرداخت‌امن) ، توسط کارفرما (شما) میزکار فعال می‌شود.

جهت سهولت در انجام پروژه و پیگیری‌های بعدی، تمام مکاتبات و تبادل فایل باید از طریق میزکار پروژه انجام شود.

A- مطابق تصویر زیر در صفحه داشبورد یا از منوی مدیریت پروژه‌ها و تب پروژه‌های در جریان می‌توانید وارد میزکار پروژه‌ها شوید.

مدیریت پروژه ها
آیکون A جهت ورود به میزکار پروژه است.

 تکمیل پروژه

پس از اتمام پروژه و رضایت کامل از کارِ انجام شده توسط فریلَنسر، از طریق میزکار وضعیت پروژه را به انجام‌شده تغییر دهید.

پس از تغییر وضعیت:

1- امتیاز و نظر شما در پروفایل فریلنسر ثبت می‌شود.

2- پرداخت‌امن برای فریلنسر آزاد میشود.

3- میزکار پروژه بسته می‌شود.

 

سفارش و خرید سرویس

از منوی هدر وب‌سایت وارد فهرست سرویس‌ها شوید.

  • پس از خرید سرویس مورد نظر میزکار سرویس فعال می‌شود. از طریق میزکار می توانید با فروشنده(فریلنسر) در ارتباط باشید.
  • هزینه سرویس تا زمانی که خدمت یا محصول را از فروشنده دریافت نمایید در سایت بصورت امانت نگهداری می‌شود.
کیف پول
هزینه سرویس در کیف پول شما قفل می‌شود. (سپرده‌گذاری می‌شود)

سوالات پیش از خرید

(B) در صورت وجود ابهام درباره سرویس می‌توانید با فروشنده (فریلنسر) قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید.

پیام شما از طریق ایمیل و پیامک به فریلنسر اطلاع رسانی می‌شود.

میز کار  سرویس

پس از خرید سرویس میزکار فعال میشود. (هزینه سرویس تا زمان دریافت کالا یا خدمات، در سایت بصورت امانت نگهداری می‌شود و در صورت رضایت شما به فریلنسر پرداخت می شود.)

جهت سهولت در مدیریت سرویس تمام مکاتبات و تبادل فایل باید از طریق میزکار انجام شود.

(B) از منوی مدیریت سرویس‌ها / خدمات در  حال انجام ، وارد میزکار سرویس شوید.

 

تکمیل  سرویس

پس از دریافت سرویس و رضایت کامل از کارِ انجام شده توسط فریلَنسر، از طریق میزکار وضعیت سرویس را به انجام‌شده تغییر دهید.

پس از تغییر وضعیت:

1- امتیاز و نظر شما در پروفایل فریلنسر ثبت می‌شود.

2- پرداخت‌امن برای فریلنسر آزاد میشود.

3- میزکار سرویس بسته می‌شود.

لغو و حل اختلاف

در صورت بروز هرگونه اختلاف با فریلنسر در فرآیند انجام پروژه یا سرویس، می‌توانید آن‌را لغو و مشکل را به تیم حل اختلاف ارجاء دهید.

1- در میزکار، ایجاد اختلاف را کلیک نمایید.

3- در صفحه اختلاف، شرح اختلاف را به دقت وارد نمایید.

4- حل اختلاف مطابق با بند 12 قوانین سایت انجام می‌شود.

درآمد از دعوت دیگران

با معرفی پارس فریلنسر به دوستان و آشنایان، درآمد کسب کنید!

دعوتنامه از طریق ایمیل به دوستان شما ارسال میشود. با تکمیل حساب کاربری فرد دعوت شده، به شما و دوستتان در مجموع 30.000 تومان پاداش پرداخت می‌شود.

راهنمای استفاده برای فریلنسرها
نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا