فریلنسینگراهنما
موضوعات داغ

راهنمای سریع فریلنسرها جهت سفارش و بهره مندی از خدمات پلتفرم پارس فریلنسر

Adinvite friends
نکات برگزیده مطلب
  • از منوی سمت راست، راهنمای مورد نظر را انتخاب کنید

ثبت نام در سایت

برای ثبت نام در سامانه جهت انجام پروژه ها از راه دور، فروش خدمات و ایجاد پروفایل کاری باید به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید.

پس از ورود به سایت روی گزینه ثبت نام رایگان در منوی بالا کلیک نمایید تا فرم مربوطه برای شما نمایش داده شود.

A. امکان ثبت نام و ورود به کمک اکانت گوگل و لینکدین نیز در این قسمت برای شما در نظر گرفته شده است.

* با ایجاد اکانت در پارس فریلنسر بصورت خودکار اکانت بازاریابی نیز فعال می شود.

 

ثبت نام

جهت ثبت نام ، بایستی گزینه های مربوطه را تکمیل نمایید.

B. آدرس ایمیل معتبر حتی الامکان جیمیل و یاهو وارد نمایید.

C. در این قسمت باید مشخص کنید کدام حساب کاربری را نیاز دارید، گزینه اول: کارفرما یا همان مشتری گزینه دوم: فریلنسر (پیمانکار،ارائه دهنده خدمات،فروشنده،کارجو) البته استفاده همزمان از یک پنل کاربری به عنوان فریلنسر و کارفرما امکان پذیر است که جهت فعالسازی آن باید با پشتیبان تماس بگیرید.

پس از تکمیل فرم و ثبت نام ، لینک فعالسازی حساب با عنوان لینک تایید ایمیل در پارس‌فریلنسر  به ایمیل شما ارسال می شود.

  • توجه داشته باشید که ایمیل ارسالی ممکن است با توجه به سرویس دهنده‌ی ایمیل شما، با کمی تاخیر به دست شما برسد.
  • در صورت عدم دریافت ایمیل در صندوق پستی خود، حتما پوشه‌های Bulk ،Spam و Updates خود را چک کنید.

حال شما در پارس فریلنسر عضو شده اید و می توانید به وسیله نام کاربری (ایمیل) و رمز عبور خود وارد پنل کاربری شوید.

چنانچه موفق به ثبت نام یا ورود به پنل کاربری نشدید با پشتیبان تماس بگیرید

تغییر نوع حساب کاربری

جهت فعالسازی اکانت کارفرما مطابق تصاویر زیر از طریق منوی حساب کاربری اقدام نمایید

تنظیمات کاربری

1- از منوی تنظیمات / ویرایش پروفایل من می توانید پروفایل خود را کامل نمایید.

توجه: جهت دریافت اطلاع رسانی پروژه‌های جدید باید مهارتهای خود را انتخاب نمایید.

2-

ایجاد سرویس جدید

(1) جهت ایجاد سرویس جدید (فروش کالا و خدمات) باید به عنوان فریلنسر در پارس فریلنسر ثبت نام کرده باشید.

(2) پس از ورود به حساب کاربری از منوی بالای داشبورد ایجاد سرویس را کلیک نمایید.

تکمیل فرم:

1_ عنوان مناسب برای معرفی محصول و خدمت وارد نمایید. “در گوگل، شبکه های اجتماعی و سایر موتورهای جستجو ثبت می شود”

2_ زمان تحویل سرویس: مدت زمانی که تحویل سرویس به مشتری زمان میبرد را از یک تا 7 روز انتخاب نمایید.

3_ قیمت سرویس: باید مشخص و به ازای خدمت خاصی که انجام می دهید وارد نمایید.

4_ افزودنی های سرویس: این امکان را به شما می دهد که هزینه‌ی جزئیات خدمات را تنظیم نمایید.

بطور مثال برای ترجمه 500 کلمه تخصصی قیمت پایه سرویس را 200.000 تومان تنظیم می کنید و به ازای ترجمه هر کلمه بیشتر، یا 500 کلمه دیگر از افزودنی های سرویس استفاده نمایید.

5_ زمان پاسخگویی: مدت زمانی است که تعهد می دهید پس از ثبت سفارش با مشتری تماس بگیرید.

6_ مشخص نمایید دقیقا چه خدمتی ارائه می‌دهید: به طور واضح توضیح دهید که مشتری بعد از سفارش دقیقا چه مواردی تحویل می‌گیرد.

*توضیحات سرویس را خودتان تهیه نمایید و از کپی کردن محتوا از سایر سرویس ها یا رسانه ها خودداری نمایید.

توجه: در هر سرویس ارائه یک خدمت خاص قابل ارائه هست، بطور مثال در طراحی صفحات پاورپوینت امکان ارائه خدمت تایپ دیگر وجود ندارد و خدمت تایپ را در سرویس جدا باید ارائه نمایید.

ثبت نمونه کارها

1- از طریق منوی مدیریت نمونه کارها می توانید نمونه کارهای خود را آپلود نمایید.

توجه: جهت ایجاد نمونه کار باید حساب کاربری فریلنسری داشته باشید.

2- از نمونه کارهای خود تصویر با کیفیت بالا تهیه نمایید. سایز استاندارد تصویر را در نرم افزارهایی مانند فوتوشاپ یا Paint  بصورت زیر تنظیم نمایید.

پهنا830 * ارتفاع700 پیکسل

عنوان: عنوان مناسب برای نمونه کار قرار دهید.

توضیحات: درباره‌ی پروژه ای که انجام داده اید توضیح دهید.

مهارتها: مهارت هایی که شما برای انجام نمونه کار به کار برده اید را مشخص کنید.

در صورت عدم رعایت موارد فوق نمونه کار توسط مدیر حذف میشود

راهنمای ارسال و ویرایش پیشنهاد جهت انجام پروژه 

اگر قادر به انجام پروژه هستید باید پیشنهاد ارسال نمایید.

جهت انجام پروژه باید به عنوان فریلنسر در پارس فریلنسر ثبت نام کرده باشید.

۱. پس از ورود به صفحه پروژه مورد نظر روی دکمه ارسال پیشنهاد کلیک نمایید.

۲. مبلغ پیشنهادی جهت انجام پروژه در فیلد اول وارد کنید، (پس از انتخاب شما توسط کارفرما این مبلغ در سایت سپرده گذاری می شود)  سیستم پرداخت امن چیست؟

۳. ددلاین یا زمان تحویل پروژه را در فیلد دوم وارد نمایید.

۴. توضیح یا پروپوزال را در فیلد سوم وارد نمایید. (فقط توسط کارفرمای پروژه قابل مشاهده است )

ویرایش پیشنهاد

1.  قبل از پذیرفتن پیشنهاد از سوی کارفرما می توانید پیشنهاد خود را تغییر دهید.

وارد صفحه مدیریت پیشنهادها شوید سپس از طریق کلید ویرایش پیشنهاد مربوط به هر پروژه می توانید پیشنهاد را ویرایش نمایید.

پس از ثبت پیشنهاد روی پروژه می توانید با کارفرما پیرامون پروژه مذاکره نمایید.  راهنمای ارسال/ویرایش پیشنهاد

1- پس از ارسال پیشنهاد و تایید کارفرما می توانید با کارفرما چت کنید.

توجه: در صورتی که صندوق پیامها را در پیشخوان خود مشاهده نمی کنید باید اکانت خود را ارتقا دهید.

2- ارسال فایل: جهت ارسال فایل نمونه کار می توانید از سرویس های آپلود سنتر مانند پیکو فایل یا یو آپلود استفاده نمایید (فایل را در سرویس منتخب آپلود نموده سپس لینک را از طریق پیام خصوصی برای کارفرما ارسال کنید)،

همچنین امکان آپلود تصویر نمونه کار در پروفایل امکان پذیر است. راهنمای آپلود نمونه کار

میز کار پروژه/ اشتراک فایل های پروژه

پس از انتخاب فریلنسر و انجام پرداخت امن پروژه توسط کارفرما میز کار برای فریلنسر و کارفرما فعال میشود.

جهت سهولت در انجام پروژه تمام مکاتبات و تبادل فایل باید از طریق میز کار انجام شود.

حداکثر حجم مجاز هر فایل: 10مگابایت می باشد

مطابق تصویر زیر از منوی پروژه‌های در حال انجام وارد میز کار پروژه شوید.

برداشت از کیف پول

انتقال از کیف پول به حساب بانکی فریلنسر بصورت خودکار و در حال حاضر سه شنبه ها انجام می شود و نیازی به ثبت درخواست برداشت توسط فریلنسر نیست. فقط کافیست اطلاعات حساب بانکی تنظیم شود.

 

تکمیل پروژه

پس از انجام موفقیت آمیز پروژه، کارفرما باید وضعیت پروژه را به تکمیل شده تغییر دهد.

لینک فعال سازی و سایر اطلاع رسانی ها از noreply-fre@parsfl.ir برای شما ارسال میشود. پیشنهاد میکنم این ایمیل آدرس را به لیست تماس های سرویس ایمیل خود اضافه نمایید تا از اسپم شدن اطلاعیه ها جلوگیری شود.

راهنمای استفاده از پلتفرم برای کارفرما
نمایش بیشتر
فریلنسر | کسب درآمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا