چگونه با استارت­آپ اپلیکیشن پیام ­رسان درآمدزایی کنیم؟ “توضیح در مورد مدل درآمدی”

کارآفرینی موفق از طریق خدمات ارتباطی به میزان زیادی گسترش‌یافته است. بازار اپلیکیشن­ های پیام ­رسانی سریع که به کاربران اجازه می­دهد به‌طور شخصی­ تر از گذشته بتوانند با دیگران ارتباط داشته باشند در حال انفجار است؛ بنابراین تولید برنامه­ های پیام­رسانی سریع به یکی از بهترین انتخاب­ها برای کارآفرینان امروزی بدل شده است. پیش­ بینی می­شود تا پایان سال 2020 بازار برنامه های پیام­رسانی سریع 2.1 میلیارد کاربر داشته باشد؛ همین دلیل، کافی است تا به فکر ورود به این بازار باشید.

با توجه به اینکه دسترسی به تکنولوژی و منابع مرتبط با آن تسهیل شده است، زمینه برای ورود کارآفرینان به بازار ارتباطاتی فراهم گردیده است. قبلاً به شما اطلاعات فنی مفیدی در مورد فواید تولید برنامه­ ی پیام‌رسان سریع داده ­ایم.

اما فقط دانستن یکسری مسائل فنی برای موفقیت در این زمینه کافی نیست. موفقیت یک برنامه­ ی پیام­رسان سریع به عوامل دیگری نیز وابسته است. برگشت سرمایه یکی از این عوامل است که باید روی آن به‌اندازه‌ی دیگر عوامل تأکید داشت تا بتوان درآمد مناسب کسب کرد.

هدف از نگارش این مقاله نیز دقیقاٌ همین است.

چگونه گزینه­ های کسب درآمد برای برنامه ­ای پیام‌ رسان را باید به‌درستی مسیردهی کرد؟

برنامه­ های متفاوت از سیاست­ های پول­سازی متفاوتی استفاده­ کرده­ اند. برخی از این سیاست­ ها به بار نشسته و برخی خیر اما برخی از آن­ها به‌قدری مفید و مؤثر بوده­ اند که به‌ تدریج صاحبان تجارت را متقاعد کرده­ اند تا از این استراتژی­ها در برنامه­ های خود برای کسب درآمد استفاده نمایند.

در این مقاله به معرفی برخی از مهم­ترین مهارت­ های پول­سازی پرداخته­ ایم که ارائه‌دهندگان خدمات پیام­رسانی بزرگ , از آنها استفاده می­کنند.

استراتژی­ های که امتحان خود را در طول زمان پس داده است.

بپرداز تا تجربه کنی: هزینه­ ی اشتراک/ دانلود

اگرچه این‌ یک ایده­ ی طولانی‌مدت است اما ارزش صرف وقت و انرژی­ را دارد. یکی از دستورالعمل­ هایی که بسیار کاربردی­ است می‌تواند این باشد که با ارائه­ ی یک نسخه­ ی رایگان خدمت خود را در معرض دید کاربران قرار دهید. به همین سادگی. شما کاربران را ترغیب می­کنید که از خدمات شما استفاده کنند و سپس برای ادامه­ ی استفاده از این خدمت پول بپردازند اما اینکه این ایده چقدر عملی شود به این بستگی دارد که نسخه­ ی رایگان به چه میزان روی کاربران تأثیر مثبت بگذارد. اگر بتوانید با نسخه­ ی رایگان تأثیر مثبتی روی کاربران بگذارید و به آن‌ها بفهمانید نسخه­ ی پولی امکانات بیشتری برای آن­ها فراهم کرده یا با استفاده از آن تجربه­ ی کاربری بهتری می­توانند داشته باشند؛ آن‌وقت است که می­توانید بار خود را ببندید و درآمدزایی بکنید.

کاربرانتان را متقاعد کنید پول بیشتری بپردازند

یکپارچه ­سازی کنید تا کارتان رونق بگیرد: برنامه­ هایی باقابلیت پرداخت درون­ برنامه ­ای

این مهارت به افزایش پول­سازی تجارتتان کمک می­کند. تقریباً شبیه به تبلیغات درون ­برنامه ­ای عمل می­کند اما تفاوتش در این است که شما با استفاده از خود برنامه کاربران را ترغیب به پرداخت پول می­کنید تا اینکه از طریق کانال­های بازاریابی تبلیغ کنید.

فرض کنید در برنامه ­ای که ساخته­ اید یک گزینه­ ی بازی رایگان نیز وجود دارد. این گزینه چگونه به شما کمک می­کند تا درآمدزایی کنید؟ خیلی ساده. یک کاربر که از خدمات رایگان بازی استفاده می­کند به خرید آیتم ­ها و خدماتی که به بازی مرتبط اند اقدام می­کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد شما به ازای هر خرید از همکارانتان و بر اساس قرارداد دوطرفه­ ای که قبلاً بسته­ اید کمیسیون دریافت می­کنید؛ پس با قرار دادن گزینه­ های پولی می‌توانید برنامه ­تان را به یک رسانه ­ی تبلیغاتی تبدیل کنید و درآمدتان را روزبه‌روز بیش­تر کنید. بعضی غول ­های صنعت پیام ­رسان­های سریع از پرداخت ­های درون­ برنامه­ ای استفاده­ کرده و درآمد زیادی کسب می­کنند.

بهترین گزینه

رفتار کاربر را دنبال کنید- تبلیغات درون­ برنامه ­ای

تبلیغات درون­ برنامه­ ای در کنار بازاریابی دیجیتال در حال فعالیت و گسترش است. بله. درست خواندید “بازاریابی دیجیتال”!

در ابتدا سرور اطلاعات شخصی کاربر را پس‌ از اینکه وارد برنامه شد ذخیره می­کند. سپس داده در یک تحلیل­گر آنالیز می­شود و علایق و تمایلات کاربران به‌صورت الگوی کاربری گزارش داده می­شود.

درنهایت، این اطلاعات به شما کمک می­کند تا تبلیغاتی را به نمایش بگذارید که با تمایلات و خواست های کاربرانتان مطابقت دارد. آن­ چیزی را به کاربرانتان نشان بدهید که می­خواهند ببینند.

یک ابزار هدفمند گفتگو تولید کنید

یک جای ­ویژه را هدف بگیرید: برنامه­ های گفتگو برای سازمان­ها

یکی از زمینه­ هایی که اغلب به آن توجه نمی­شود تولید برنامه­ ی گفتگو مختص سازمان­هاست. سازمان­ها به دنبال برنامه­ ی ارتباطاتی خاصی هستند که امنیت لازم را برای انتقال پیام­ های درون‌سازمانی‌شان داشته باشد. برنامه­ ای که به‌خوبی شخصی‌سازی‌شده و پاسخگوی نیازهای آن­ها باشد. اگر برنامه­ ی شما آن­قدر کار­ درست است که می­تواند گزینه­ ی مناسبی برای برندها باشد نانتان در روغن است و می­توانید با تبدیل کردن برنامه ­تان به برنامه ­ی پیام‌رسان مختص یک برند سود زیادی به ­دست آورید.

حرف آخر

پارس فریلنسر این زمینه را برای کارفرمایان فراهم کرده تا بتوانند در مدت زمان کوتاه و با هزینه اندک با کمک فریلنسرهای متخصص و با تجربه استارتاپ اپلیکیشن پیام رسان خود را راه اندازی نمایند.

هم اکنون پروژه  اپلیکیشن گفتگو را ایجاد نمایید.

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید